FAQ – Veel gestelde vragen

1- Wie is Trends 4 Travel?

Trends 4 Travel is een webshop met betaalbare accessoires voor iedereen die van reizen houdt. Wij verkopen o.a. sieraden, handige accessoires voor op reis, stationery en leuke tassen. Een aantal producten hebben wij zelf ontworpen en zijn dus uniek!

Trends 4 Travel
Caeciliastraat 35
2312 XB Leiden

(Let op! We hebben géén fysieke winkel, alleen een webwinkel)

info@trends4travel.nl
Kvk nr 64003558


2- Hoe plaats ik een bestelling?

Kies producten uit onze webshop. Deze worden geplaatst in de winkelwagen. Als je klaar bent met winkelen dan kun je de bestelling bevestigen en vervolgens afrekenen.

Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, sturen wij je per e-mail een orderbevestiging.

Wanneer een product niet op voorraad is, staat dit bij het product vermeld. Je kunt het ons laten weten wanneer je een product toch graag zou willen bestellen.


3- Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij Trends 4 Travel kiezen uit vier betaalmogelijkheden, namelijk:

  • iDEAL
  • Vooraf overmaken
  • Paypal
  • Bancontact / Mister Cash

Tijdens het bestelproces kan de gewenste betaalvoorkeur worden gekozen.
Lees hier meer over onze betaalmogelijkheden.


4- Wanneer wordt een bestelling verzonden?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen (48 uur) te versturen. In het weekend worden de brievenbussen niet meer geleegd door Post NL. Wij kunnen daarom geen bestellingen versturen op zaterdag en zondag.

Ook is het goed om te weten dat er op zondag, maandag en op feestdagen geen post wordt bezorgd.


5- Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn tussen de € 2,20 en € 3,95 voor brievenbuspost en € 6,50 voor pakketpost. Hierbij wordt er rekening gehouden met of het product door de brievenbus past en hoe zwaar het is. Je kunt de verzendkosten zien zodra je een product in je winkelwagentje stopt. Het bedrag aan verzendkosten is gebaseerd op de tarieven van PostNL + bijkomende kosten zoals verpakkingsmateriaal en BTW.

Bestel je voor € 70,- of meer, dan versturen wij de bestelling gratis (binnen Nederland)!

Ook zijn er mogelijkheden voor verzenden naar België. De verzendkosten zie je als je in het winkelwagentje het juiste land selecteert.


6- Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Uiteraard is het geen enkel probleem om je bestelling te retourneren.

    • Je hebt 14 dagen de tijd om een retour aan ons te melden en nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk te retourneren.

 

    • Stuur ons eerst een e-mail als je producten retour wilt gaan sturen, dan krijg je van ons een retourformulier/herroepingsrecht formulier (ons e-mailadres is info@trends4travel.nl).

 

    • De voorwaarden zijn, dat je de producten in de originele verpakking, onbeschadigd (en ongebruikt), met het retourformulier/herroepingsrecht formulier en voldoende gefrankeerd naar ons terugstuurt. Het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling, dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarmee je de betaling aan Trends4travel.nl hebt voltooid.

 

    • Retouren kunnen worden gestuurd naar:
      Trends 4 Travel
      Caeciliastraat 35
      2312XB Leiden

 

    • Wij betalen de verzendkosten (dus niet de kosten van het retourneren) aan je terug, mits je de gehele bestelling retour stuurt. Stuur je slechts een deel van de bestelling retour, dan vergoeden wij deze kosten niet.

 

    • Let op: De verzendkosten voor retourzendingen dien je zelf te betalen (tenzij het gaat om een fout van ons). Na ontvangst van het retour, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

 


7- Doen jullie aan samenwerkingen met bedrijven of blogs?

Die mogelijkheden zijn er zeker! Kijk op de pagina ‘samenwerken’ voor meer informatie.


8- Hoe houd ik mijn sieraden mooi?

Je kunt een aantal dingen doen om je sieraden mooi te houden. Doe je ketting/armband af als je gaat douchen of zwemmen om verkleuring te voorkomen. Ook kun je het beste voorzichtig zijn met parfum. Wacht na het aanbrengen van parfum een kwartier voordat je de ketting/armband omdoet.


9- Do you send your products abroad?

You can order through our webshop for shipping to Holland and Belgium. For other countries please contact us for possibilities at info@trends4travel.nl


10- Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen.

Leuk dat je een bestelling bij ons hebt gedaan! De bevestigingsmail wordt automatisch verzonden zodra je bestelling is voltooid. Soms komt deze bevestiging helaas in je ongewenste mail terecht. Kun je de mail ook hier niet vinden? Stuur even een berichtje dan nemen wij z.s.m. contact met je op!


11- Kan ik artikelen laten inpakken?

Wij zorgen ervoor dat alle sieraden leuk worden verpakt. Andere artikelen worden niet ingepakt.


12- Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang wij de bestelling nog niet hebben verstuurd is annuleren geen probleem. Is de bestelling al wel verstuurd dan kan de bestelling geretourneerd worden na aankomst. Stuur ons even een mail als je de bestelling wilt annuleren. Dan kijken wij of dit nog mogelijk is.


13- Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wil je een artikel ruilen, dan kun je dezelfde procedure als het retourneren volgen. Je kunt dan voor het nieuwe artikel een nieuwe bestelling plaatsen.


14- Heb je andere vragen?

Stuur een bericht via het contactformulier of mail naar info@trends4travel.nl